Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Submissions
Privacy Statement
Contact
Editorial Team
Author Guidelines
Preparing the Manuscript
Example of Article Preparation
Application Form
Announcements
Publication Ethics
Ethics for Editor and Editorial
Ethics for Reviewer
Ethics for Author
Archives
Search
Login
Register
Home
/
Archives
/
Vol. 14 No. 2 (2566): ปีที่ 14 ฉบับที่ 2 กรกฎาคม - ธันวาคม 2566
Vol. 14 No. 2 (2566): ปีที่ 14 ฉบับที่ 2 กรกฎาคม - ธันวาคม 2566
Published:
22-05-2024
บทความวิจัย
FACTORS AFFECTING ELECTRICAL MACHINES PURCHASING INTENTION ON ONLINE MARKETPLACE
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้า ผ่านตลาดกลางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
Sujira Intarachom, Warinrampai Rungruangjit
1-15
pdf
CONJOINT ANALYSIS IN THE DECISION-MAKING FOR CHOOSING CAFE IN BANGKOK METROPOLIS
การวิเคราะห์ร่วมในการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านกาแฟ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Pitchaon Kasicheevin, Nattaya Praditsuwan
16-30
pdf
FACTORS INFLUENCING ATTITUDE AND INTENTION TO MAKE ELECTRONIC PAYMENTS VIA DIGITAL WALLET PROVIDERS OF GENERATION Y CONSUMERS
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อทัศนคติและความตั้งใจในการทำธุรกรรม ทางอิเล็กทรอนิกส์ผ่านผู้ให้บริการกระเป๋าเงินดิจิทัล ของผู้บริโภคเจเนอเรชั่นวาย
Warapon Dansiri, Guy Ninwadi, Pitchakorn Pinthaisong, Sasiwimon Saebang, Sasiwimon Sawangmit
31-47
pdf
THE SERVICE MARKETING MIX THAT AFFECTING DECISION MAKING ON BUBBLE MILK TEA FROM FOOD TRUCK IN PAK NAM PRAN SUB-AREA, PRANBURI DISTRICT, PRACHUAB KHIRI KHAN PROVINCE
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อชานมไข่มุกจากร้านอาหารเคลื่อนที่ในตำบลปากน้ำปราณ อำเภอปราณบุรี จังหวัดประจวบคีรีขันธ์
Darucha Rattanadumrongaksorn, Natthapong Ruendtong, Warabhon Jundat
48-63
pdf
EXPLORING THE DRIVERS OF SERVICE INNOVATION AND INFLUENCE ON E-COMMERCE AGRO-BUSINESS PERFORMANCE
การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อนวัตกรรมการบริการและผลต่อประสิทธิภาพการดำเนินงานของธุรกิจพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-Commerce)
Arisara Thongpech, Ajchara Kessuvan, Jumpol Vorasayan, Kunalai Ploydanai
64-79
pdf
MEMORABLE EXPERIENCE AFFECTING REVISIT INTENTION OF TOURISTS VISIT TO DREAM WORLD IN PATHUM THANI PROVINCE
ประสบการณ์การท่องเที่ยวที่น่าจดจำส่งผลต่อ ความตั้งใจกลับมาเที่ยวซ้ำของนักท่องเที่ยวที่มาเที่ยว สวนสนุกดรีมเวิลด์ จังหวัดปทุมธานี
Boonpipop Phosing, Santidhorn Pooripakdee
80-94
pdf
PERSONAL FACTORS, CONSUMERS PURCHASING BEHAVIOR AND THE MARKETING MIX FACTORS TO PURCHASE HEALTHY CHINESE HERBAL TEA IN THE CENTRAL REGION OF THAILAND
ปัจจัยส่วนบุคคล พฤติกรรมการซื้อ และปัจจัยส่วนประสมการตลาด ในการซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มเพื่อสุขภาพจับเลี้ยงของผู้บริโภค ในเขตภาคกลางในประเทศไทย
kanjana thongngoen, Apiwat Krommuang
95-115
pdf
THE BEHAVIOR OF FEAR OF MISSING OUT AFFECTING THE PURCHASE OF FASHION PRODUCTS
พฤติกรรมการกลัวการตกกระแสที่ส่งผลต่อการซื้อสินค้าแฟชั่นตามกระแส
Nattakarn Rongyen, Thanapha Aungpanitchakol, Phurin Daokaew , Apinya Thongbo, Jaruporn Tangpattanakit
116-131
pdf
THE PUBLIC AWARENESS OF CITIZENS TOWARDS MANAGEMENT OF BIOMASS WASTE, ACCORDING TO RESIDENTIAL CHARACTERISTICS, FROM THE PERSPECTIVE OF RESPONSIBLE OFFICIALS: A CASE STUDY OF BANGKOK
จิตสำนึกของประชาชนต่อการจัดการขยะมูลฝอย ตามลักษณะที่อยู่อาศัยในมุมมองของเจ้าหน้าที่ผู้รับผิดชอบ กรณีศึกษากรุงเทพมหานคร
Pattaraporn Jitsangboon
132-143
pdf
บทความวิชาการ
ABILITY MOTIVATION OPPORTUNITY THEORY : BACKGROUND AND EVOLUTION
ทฤษฎีความสามารถ แรงจูงใจ โอกาส: ความเป็นมาและพัฒนาการ
Yuttana Sae-Tieow, Nantawut Leeamornsiri
144-157
pdf
บทวิจารณ์หนังสือ
ภาษี 'บุก' คนธรรมดา
Jitusa Khanthong
158-162
pdf
Make a Submission
Make a Submission
Most Read
ปัจจัยแรงจูงใจในการออม สภาพแวดล้อมในการออม และทัศนคติการออมที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการออมของนักศึกษาวิทยาลัยโลจิสติกส์และซัพพลายเชน มหาวิทยาลัยราชภัฎสวนสุนันทา (MOTIVATION FACTORS FOR MONEY SAVING ENVIRONMENT SAVING AND ATTITUDES SAVING WHICH AFFECT...)
851
ปัญหาและแนวทางการพัฒนาการตลาดของผลิตภัณฑ์ ของกลุ่มอาชีพในเขตจตุจักรเพื่อการพัฒนาธุรกิจอย่างยั่งยืน
206
ศักยภาพของแหล่งท่องเที่ยวและการรับรู้ของนักท่องเที่ยว กรณีศึกษา อ่าวไร่เล อุทยานแห่งชาติ หาดนพรัตน์ธารา-หมู่เกาะพีพี จังหวัดกระบี่
197
ปัจจัยทางเศรษฐกิจที่ส่งผลกระทบต่อดัชนีตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย THE ECONOMIC DETERMINANTS AFFECTING STOCK MARKET INDEX IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND
128
กลยุทธ์การสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันของธุรกิจดูแลผู้สูงอายุในประเทศไทย
116
Information
For Readers
For Authors
Keywords
Current Issue
Journal Information