Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Submissions
Privacy Statement
Contact
Editorial Team
Author Guidelines
Preparing the Manuscript
Example of Article Preparation
Application Form
Announcements
Publication Ethics
Ethics for Editor and Editorial
Ethics for Reviewer
Ethics for Author
Archives
Search
Login
Register
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 2 (2567): ปีที่ 15 ฉบับที่ 2 กรกฎาคม - ธันวาคม 2567
Vol. 15 No. 2 (2567): ปีที่ 15 ฉบับที่ 2 กรกฎาคม - ธันวาคม 2567
Published:
09-12-2024
บทความวิจัย
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT STRATEGIES SERVICE MARKETING MIX FACTORS THAT AFFECT THE LOYALTY OF COFFEE SHOP CUSTOMERS IN PHETCHABURI
กลยุทธ์การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้า ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่ส่งผลต่อความภักดี ของลูกค้าธุรกิจร้านกาแฟในจังหวัดเพชรบุรี
Sararat Kumsai, Yaowapa Pathomsirikul, Montikan Eiamso
1-13
STRATEGIES FOR MANAGING NIGHT ENTERTAINMENT CABARET SHOW TOURISM BUSINESSES FOR CHINESE TOURISTS IN THE BANGKOK AREA
กลยุทธ์การจัดการการท่องเที่ยวธุรกิจสถานบันเทิงยามราตรี คาบาเรต์โชว์สำหรับนักท่องเที่ยวชาวจีนในพื้นที่กรุงเทพมหานคร
jutatip Junead
14-33
THE INFLUENCE OF PERCEIVED VALUES ON THAI CONSUMERS' INTENTION TO PURCHASE ELECTRIC VEHICLES
อิทธิพลของปัจจัยการรับรู้คุณค่าที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อรถยนต์ไฟฟ้าของผู้บริโภคในประเทศไทย
Burin Buntavong, Chanchai Pommi
34-50
SERVICE MARKETING FACTORS AFFECTING THE DECISION TO REVISIT OF MINI ZOO CUSTOMERS TOWARD THE NEW ZOO,THANYABURI DISTRICT, PATHUM THANI PROVINCE
ปัจจัยการตลาดบริการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจของลูกค้ามินิซูในการกลับมาเยี่ยมชมสวนสัตว์แห่งใหม่ อำเภอธัญบุรี จังหวัดปทุมธานี
aummarit haricomepa, Yaowapa Pathomsirikul, Montikan Aiemso
51-69
IMPACT OF CHATBOT USER’S DRIVING POWER AND CHATBOT DESIGN ON CUSTOMER EXPERIENCE: THE CASE OF TOURISM SERVICE BUSINESSES IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
แรงผลักดันของผู้ใช้บริการแชทบอทและการออกแบบแชทบอทต่อประสบการณ์การใช้บริการแชทบอทของลูกค้า: กรณีธุรกิจบริการท่องเที่ยวในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
Phakawat Thongkong, Wuttigrai Ngamsirijit
70-89
THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF DIGITAL LEADERSHIP, DIGITAL MARKETING CAPABILITIES, COMPETITIVE ADVANTAGE AND BUSINESS PERFORMANCE OF COMMUNITY PRODUCT ENTREPRENEURS IN THE PHETSAMUTKHIRI PROVINCE CLUSTER
รูปแบบความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของภาวะผู้นำดิจิทัล ความสามารถการตลาดดิจิทัล ความได้เปรียบทางการแข่งขันและผลการดำเนินงาน ทางธุรกิจของผู้ประกอบการผลิตภัณฑ์ชุมชนกลุ่มจังหวัดเพชรสมุทรคีรี
watchara wetprasit
90-113
THE DETERMINANTS OF CUSTOMER SATISFACTION ON FOOD DELIVERY PLATFORMS: A CASE STUDY IN THAILAND
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของลูกค้า ต่อแพลตฟอร์มบริการส่งอาหาร: กรณีศึกษาในประเทศไทย
Settanan Wanvoraset, Jirayut Monjagapate
114-129
THE INFLUENCE OF MOTIVATION, ABILITY, AND OPPORTUNITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTIONS FOR SUCCESSFUL BUSINESS OPERATIONS IN THAILAND
อิทธิพลของแรงจูงใจ ความสามารถ และโอกาสที่ส่งผลต่อความตั้งใจ ประกอบธุรกิจให้ประสบความสำเร็จของผู้ประกอบการไทย
Sangsuk Pithayanukul
130-150
THE IMPACT OF BRAND EQUITY AND PRODUCT ATTRIBUTER TO PURCHASE INTENTION OF AIR PURIFIER
ผลกระทบของคุณค่าตราสินค้าและคุณลักษณะของผลิตภัณฑ์ที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเครื่องฟอกอากาศ
chutchatiput Dachjiramanee, Pornchai Kuntawong, Jutarat Janjinda
151-166
THE DEVELOPMENT OF HUMAN RESOURCES IN BUSINESS ORGANIZATIONS: A CASE STUDY OF GREEN HOTELS
การพัฒนาทรัพยากรมนุษย์ในองค์กรธุรกิจสิ่งแวดล้อม กรณีศึกษา: โรงแรมสีเขียว
Wisakha Phoochinda, natthathida patthanacharoen
167-186
Make a Submission
Make a Submission
Most Read
ปัจจัยแรงจูงใจในการออม สภาพแวดล้อมในการออม และทัศนคติการออมที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการออมของนักศึกษาวิทยาลัยโลจิสติกส์และซัพพลายเชน มหาวิทยาลัยราชภัฎสวนสุนันทา (MOTIVATION FACTORS FOR MONEY SAVING ENVIRONMENT SAVING AND ATTITUDES SAVING WHICH AFFECT...)
583
ปัญหาและแนวทางการพัฒนาการตลาดของผลิตภัณฑ์ ของกลุ่มอาชีพในเขตจตุจักรเพื่อการพัฒนาธุรกิจอย่างยั่งยืน
194
ปัจจัยทางเศรษฐกิจที่ส่งผลกระทบต่อดัชนีตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย THE ECONOMIC DETERMINANTS AFFECTING STOCK MARKET INDEX IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND
145
ศักยภาพของแหล่งท่องเที่ยวและการรับรู้ของนักท่องเที่ยว กรณีศึกษา อ่าวไร่เล อุทยานแห่งชาติ หาดนพรัตน์ธารา-หมู่เกาะพีพี จังหวัดกระบี่
136
กลยุทธ์การสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันของธุรกิจดูแลผู้สูงอายุในประเทศไทย
107
Information
For Readers
For Authors
Keywords
Current Issue
Journal Information