Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to the current issue
Skip to site footer
Open Menu
วารสารบริหารธุรกิจศรีนครินทรวิโรฒ: Srinakharinwirot Business Journal
Current
About
About the Journal
Submissions
Privacy Statement
Contact
Editorial Team
Author Guidelines
Preparing the Manuscript
Example of Article Preparation
Application Form
Announcements
Publication Ethics
Ethics for Editor and Editorial
Ethics for Reviewer
Ethics for Author
Archives
Search
Login
Register
Current Issue
Vol. 15 No. 2 (2567): ปีที่ 15 ฉบับที่ 2 กรกฎาคม - ธันวาคม 2567
Published:
09-12-2024
บทความวิจัย
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT STRATEGIES SERVICE MARKETING MIX FACTORS THAT AFFECT THE LOYALTY OF COFFEE SHOP CUSTOMERS IN PHETCHABURI
กลยุทธ์การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้า ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่ส่งผลต่อความภักดี ของลูกค้าธุรกิจร้านกาแฟในจังหวัดเพชรบุรี
Sararat Kumsai, Yaowapa Pathomsirikul, Montikan Eiamso
1-13
pdf
STRATEGIES FOR MANAGING NIGHT ENTERTAINMENT CABARET SHOW TOURISM BUSINESSES FOR CHINESE TOURISTS IN THE BANGKOK AREA
กลยุทธ์การจัดการการท่องเที่ยวธุรกิจสถานบันเทิงยามราตรี คาบาเรต์โชว์สำหรับนักท่องเที่ยวชาวจีนในพื้นที่กรุงเทพมหานคร
Jutatip Junead, Nattapon Khunsan, Marischanok Suriwong, Kittapas Sopontanasiri, Phayak Khwankong, Sarut Wattanapongpaisan, Surachet Moothep, Natchanon Suwanwakul
14-33
pdf
THE INFLUENCE OF PERCEIVED VALUES ON THAI CONSUMERS' INTENTION TO PURCHASE ELECTRIC VEHICLES
อิทธิพลของปัจจัยการรับรู้คุณค่าที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อรถยนต์ไฟฟ้าของผู้บริโภคในประเทศไทย
Burin Buntavong, Chanchai Pommi
34-50
pdf
SERVICE MARKETING FACTORS AFFECTING THE DECISION TO REVISIT OF MINI ZOO CUSTOMERS TOWARD THE NEW ZOO,THANYABURI DISTRICT, PATHUM THANI PROVINCE
ปัจจัยการตลาดบริการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจของลูกค้ามินิซูในการกลับมาเยี่ยมชมสวนสัตว์แห่งใหม่ อำเภอธัญบุรี จังหวัดปทุมธานี
Aummarit Haricomepa, Yaowapa Pathomsirikul, Montikan Aiemso
51-68
pdf
IMPACT OF CHATBOT USER’S DRIVING POWER AND CHATBOT DESIGN ON CUSTOMER EXPERIENCE: THE CASE OF TOURISM SERVICE BUSINESSES IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
แรงผลักดันของผู้ใช้บริการแชทบอทและการออกแบบแชทบอทต่อประสบการณ์การใช้บริการแชทบอทของลูกค้า: กรณีธุรกิจบริการท่องเที่ยวในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
Phakawat Thongkong, Wuttigrai Ngamsirijit
69-88
pdf
THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF DIGITAL LEADERSHIP, DIGITAL MARKETING CAPABILITIES, COMPETITIVE ADVANTAGE AND BUSINESS PERFORMANCE OF COMMUNITY PRODUCT ENTREPRENEURS IN THE PHETSAMUTKHIRI PROVINCE CLUSTER
รูปแบบความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของภาวะผู้นำดิจิทัล ความสามารถการตลาดดิจิทัล ความได้เปรียบทางการแข่งขันและผลการดำเนินงาน ทางธุรกิจของผู้ประกอบการผลิตภัณฑ์ชุมชนกลุ่มจังหวัดเพชรสมุทรคีรี
Watchara Wetprasit
89-112
pdf
THE DETERMINANTS OF CUSTOMER SATISFACTION ON FOOD DELIVERY PLATFORMS: A CASE STUDY IN THAILAND
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของลูกค้า ต่อแพลตฟอร์มบริการส่งอาหาร: กรณีศึกษาในประเทศไทย
Settanan Wanvoraset, Jirayut Monjagapate
113-128
pdf
THE INFLUENCE OF MOTIVATION, ABILITY, AND OPPORTUNITY ON ENTREPRENEURIAL INTENTIONS FOR SUCCESSFUL BUSINESS OPERATIONS IN THAILAND
อิทธิพลของแรงจูงใจ ความสามารถ และโอกาสที่ส่งผลต่อความตั้งใจ ประกอบธุรกิจให้ประสบความสำเร็จของผู้ประกอบการไทย
Sangsuk Pithayanukul
129-149
pdf
THE IMPACT OF BRAND EQUITY AND PRODUCT ATTRIBUTER TO PURCHASE INTENTION OF AIR PURIFIER
ผลกระทบของคุณค่าตราสินค้าและคุณลักษณะของผลิตภัณฑ์ที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเครื่องฟอกอากาศ
Chutchatiput Dachjiramanee, Pornchai Kuntawong, Jutarat Janjinda
150-165
pdf
THE DEVELOPMENT OF HUMAN RESOURCES IN BUSINESS ORGANIZATIONS: A CASE STUDY OF GREEN HOTELS
การพัฒนาทรัพยากรมนุษย์ในองค์กรธุรกิจสิ่งแวดล้อม กรณีศึกษา: โรงแรมสีเขียว
Wisakha Phoochinda, Natthathida Patthanacharoen
166-185
pdf
View All Issues
Make a Submission
Make a Submission
Most Read
การจัดการเส้นทางขนส่งเพื่อลดความสูญเปล่าที่เกิดจากความล่าช้า ในกระบวนการจัดส่งสินค้าโดยใช้อัลกอริทึมแบบประหยัด กรณีศึกษา กิจเจริญทรัพย์ชุมแพขนส่ง จังหวัดขอนแก่น
1473
ศักยภาพของแหล่งท่องเที่ยวและการรับรู้ของนักท่องเที่ยว กรณีศึกษา อ่าวไร่เล อุทยานแห่งชาติ หาดนพรัตน์ธารา-หมู่เกาะพีพี จังหวัดกระบี่
539
ภาวะผู้นำกับการสร้างแรงจูงใจเพื่อความสำเร็จในการพัฒนาองค์การ (LEADERSHIP AND MOTIVATION TO SUCCEED IN THE ORGANIZATION DEVELOPMENT)
452
การตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อมที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของลูกค้า
394
ความสามารถในการแข่งขันการท่องเที่ยวเชิงสุขภาพของแหล่งน้ำพุร้อนธรรมชาติในกลุ่มจังหวัดภาคกลางตอนล่าง 1
362
Information
For Readers
For Authors
Keywords
Current Issue
Journal Information