องค์ประกอบและกลวิธีทางภาษาที่ใช้โน้มน้าวใจในโฆษณาภายนอกรถโดยสารประจำทาง ขสมก. และรถร่วมบริการขสมก. (ELEMENTS AND PERSUASIVE LANGUAGE STRATEGIES IN BMTA BUS AND BMTA PRIVATE JOINT BUS ADVERTISING)
Abstract
-Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2022-06-29
How to Cite
โรจน์ธนานันต์ ก. (2022). องค์ประกอบและกลวิธีทางภาษาที่ใช้โน้มน้าวใจในโฆษณาภายนอกรถโดยสารประจำทาง ขสมก. และรถร่วมบริการขสมก. (ELEMENTS AND PERSUASIVE LANGUAGE STRATEGIES IN BMTA BUS AND BMTA PRIVATE JOINT BUS ADVERTISING). Srinakharinwirot Research and Development (Journal of Humanities and Social Sciences), 14(27), 1–13. Retrieved from https://ejournals.swu.ac.th/index.php/swurd/article/view/14482
Issue
Section
บทความวิจัย