Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 34 No. 2 (2555): ปีที่ 34 ฉบับที่ 2 ประจำปี 2555
Vol. 34 No. 2 (2555): ปีที่ 34 ฉบับที่ 2 ประจำปี 2555
ปีที่ 34 ฉบับที่ 2 ประจำปี 2555
Published:
2013-01-23
บทความวิชาการ
สารบัญ
บรรณาธิการ -
PDF
ความจริงหรือความลวงการศึกษาเชิงจิตวิเคราะห์ภาพยนต์เรื่องอุโมงค์ผาเมือง
อินทิรา จารุจินดา
PDF
การค้นหานักเขียนชาวอเมริกันที่มีเชื้อสายเอเซียในยุคเริ่มต้น
Supaporn Yimwilai
PDF
TEACHING TO WRITE RIGHT : LOOKING AT THE "PROCESS"
Dr. J.A. Foley
PDF
AN ANALYSIS OF TEACHER TALK AND TEACHING PRACTICES IN A PROCESS WRITING-BASED EFL COMPOSITION CLASS : A CASE STUDY
Dr. Anchalee Jansem
PDF
LEARNERS ATTITUDE AND SELF-REFLECTION FROM PORTFOLIO PROCESS IN ACADEMIC ENGLISH 1 COURSE
Saris Phoongprasertying, Dr. Phanintra Teeranon
PDF
STUDENT'S PERCEPTIONS ON THE INTEGRATION OF PEER FEEDBACK ON GRAMMATICAL ERRORS IN THE EFL WRITING CLASSROOM
Dr. Phnita Kulsirisawad
PDF
S'APPROPRIER UNE LANGUE ETRANGERE DANS DES SITUATIONS ET DES DISPOSITIFS PLURIELS
ดร.สรรพร เอี่ยมมงคลสกุล
PDF
ผู้เขียนในฉบับ
ผู้เขียน -
PDF
การอ้างอิง
การอ้างอิง -
PDF
Developed By
Open Journal Systems