Vol 33, No 2 (2554)

ปีที่ 33 ฉบับที่ 2 ประจำปี 2554

Table of Contents

บทความวิชาการ

สารบัญ PDF
สารบัญ -
The Development of TK Park Living Library Standards and Indicators PDF
ดร.ชุติมา สัจจานนท์, ดร.บุญศรี พรหมมาพันธุ์
Reader-Writer Codes and Relationships : Qualities of Power in Current-Traditional and Expressivist Pedagogies PDF
Dr. Somsak Kaewnuch
"จะ"ในฐานะคำบ่งชี้สถานะเหตุการณ์ที่ไม่เกิดจริง(irrealis marker) PDF
อภิญญา สร้อยธุหร่ำ
THE EFFECTIVENESS OF DRAMA TECHNIQUES ON FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM ANXIETY REDUCTION OF THAI EFL STUDENTS PDF
Bundith Punsiri, Dr. Prapaipan Aimchoo, Dr. Walaiporn Chaya
The Imagery in Bin-la Sankalakiri's Short Stories. PDF
ภัทราภรณ์ คำลือสาย, ดร.พรธาดา สุวัธนวนิช, สุวดี ภู่ประดิษฐ์
Image of Marginal People in Young-Adultûs Literature PDF
ภัทรขวัญ ทองเถาว์
Various Views on Semantic Prime PDF
มณทิรา ตาเมือง
Teaching ESL/EFL speaking and listening PDF
Anchalee Jansem
ผู้เขียนในฉบับ PDF
ผู้เขียน -
การอ้างอิง PDF
การอ้างอิง -


กองบรรณาธิการวารสารมนุษยศาสตร์ปริทรรศน์ คณะมนุษยศาสตร์ มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ

114 สุขุมวิท 23 แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพฯ 10110

Tel : 0 2249-5000 ext. 16078 (นางสาวศุภวรรณ  รชตะเพิ่มพูน)

email : hmparitat@gmail.com